• LIBRO DE LA FÍSICA, EL

    DEL BIG BANG HASTA LA RESURRECCION CUANTICA 250 HITOS DE LA HISTO

    CLIFFORD PICKOVER ILUS BOOKS Ref. 9789089981660 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    "El libro de la física" es una sucinta y emocionante travesía por la historia de los descubrimientos físicos, que arranca con las innovadoras herramientas construidas en la antigüedad y concluye con las especulaciones astronómicas de mayor alcance acerca de cómo serán las últimas fases de existencia...
    Ancho: 19 cm Largo: 22 cm Peso: 1590 gr
    Disponible en 7 dies
    19,95 €
  • Descripció

    "El libro de la física" es una sucinta y emocionante travesía por la historia de los descubrimientos físicos, que arranca con las innovadoras herramientas construidas en la antigüedad y concluye con las especulaciones astronómicas de mayor alcance acerca de cómo serán las últimas fases de existencia del universo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.