• CONVERSACIÓN, LENGUAJE Y POSIBILIDADES (2A ED)

    UN ENFOQUE POSMODERNO DE LA TERAPIA

    ANDERSON, HARLENE AMORRORTU Ref. 9789505181674 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Da inicio a este libro la narrativa de una madre que no puede olvidarse de las experiencias negativas por las que debió pasar en el tratamiento de sus hijas a causa de un equipo psicoterapéutico soberbio e incapaz de definir los problemas en armonía con el cliente. ¿Cómo hará el terapeuta para entra...
    Ancho: 135 cm Largo: 225 cm Peso: 250 gr
    Disponible en 7 dies
    0,00 €
  • Descripció

    • Encuadernacion : MobilPocket
    Da inicio a este libro la narrativa de una madre que no puede olvidarse de las experiencias negativas por las que debió pasar en el tratamiento de sus hijas a causa de un equipo psicoterapéutico soberbio e incapaz de definir los problemas en armonía con el cliente. ¿Cómo hará el terapeuta para entrar con su cliente en una conversación y una cualidad de trato donde los dos puedan crear y desarrollar impensadas habilidades de cambio?



    En esta obra, Harlene Anderson elabora nexos sorprendentes entre teoría posmoderna y práctica clínica colectiva. La noción y la práctica de la conversación con el cliente constituyen el eje de esta elaboración. En tal marco, los sistemas humanos se presentan como sistemas de lenguaje y comunicación. Así expresado, reaparece aquí el Programa de Palo Alto, pero en síntesis con la hermenéutica y una práctica clínica abundantemente -y bellamente- ejemplificada.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.